17 marca 2020 

Wytyczne dla formacji na najbliższy tydzień
Codziennie ćwiczymy w domu , by nie wypaść z formy ♥😉

1. Siedzimy w Motylku 15 minut
2. Leżymy w Motylku 20-30 minut, wstajemy po mału, najpierw prostując nogi by nie pozrywać ścięgien
3. Na leżąco na plecach wymachy nóg, prawa noga prosta do góry 30 razy, potem zmiana 2 noga
4. Na leżąco na brzuchu
Wymachy nóg prawa noga 30 razy do góry, potem zmiana nogi
5. Brzuch – leżąc na plecach dociskamy dolny odcinek kręgosłupa do ziemi, ugięte nogi i raz prostujemy 1 nogę, raz druga, po 25 razy na każdą nogę
6. Skłony na stojąco ręce splecione, wyginamy się maksymalnie w tył i później na prostych nogach w przód
7. Deska przynajmniej 30 s , 2 razy
8. Skoki w pozycji od 1 do 6 baletowej po 8 razy, pamiętamy o prostych nogach przy wyskoku, zgiętych przy ładowaniu
9. Rozciąganie, szpagat na prawą nogę, wytrzymujemy 1 minutę , szpagat na lewą nogę wytrzymujemy minute.
10. Rozciąganie leżymy na plecach nogi w powietrzu otwarte w szpagacie przynajmniej 1 minutę.

Poprosimy o zwrotne fotki z wykonanych ćwiczeń 😉😉😉

Pozdrawiamy Was ciepło
I życzymy dużo zdrowia 🤗❤️

Write a comment:

*

Your email address will not be published.

3 × one =

Znajdź nas na: